09 February 2011

~

~..Bismillah..~

...ish lama sungguh aku tak update blog ni, bkn ada sebab atau alasan yang munasabah atau

yang betul untuk ditanda right oleh cikgu pun tak di update blog ni, actually aku x tahu nak 

create blog...kalu ikut luahan rasa hati  ni semua nak coret, tp bila sign jer, blank, ilang lak 

pi mn apa yang aku nak create..bila pastu aku sign out lik, 

ishhhh.....

mai pulak idea nak create, sign in lik tp 

ilang pastu sign out lik, in out in out smpai la berhari2 aku jdi cegitu, amik hari ni sign lik 

dan....!

nekad sebelum aku sign out sure kena publish post gak walaupun abjad abc ka nombor 

123...tgk tgk.....

bila aku create jer ada saja mengacau tgk tgk sat gi ilang lik idea mn mau cari...ilang dah........

idea......!!!!!!!!!!!!!! esk2 la aku create yang lain lak....tata titi tutu....sat sat...

bila ntah nak wat majlis perlancaran...?


erm, kira dilancarkan lah ni la blog aku:-


"Cik Cilik "

->aku, dulu, kini dan selamanya...
 

2 comments:

  1. Mukadimah punya panjang, cari isi takdak. Tiba-tiba dah tata titi tutu...

    ReplyDelete
  2. tu la kan dh kata idea ilang...x sempat ligan, bg salam jer udah..

    ReplyDelete